مزایا ومضرات(5)
 
ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 
چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

براساس نامه شماره 6/132461 ب تاریخ 3/11/88 رئیس مرکز سلامت محیط و کار معاونت سلامت وزارت بهداشت آقای دکتر صابر محمدی که به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کل کشور ارجاع شد که ضمن تشکر از معاونت بهداشتی استان هرمزگان برای برخورد و جمع آوری محصولات ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزینی ظروف گیاهی از معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور درخواست اقداماتی مشابه معاونت بهداشتی استان هرمزگان را نمود .                               

 

براساس دستور العمل شماره 6/8313 ب تاریخ 2/5/89 رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت جناب آقای دکتر کاظم ندافی که به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور ارجاع شد و صراحتا مصوب شد که برای توزیع مواد غذایی و آشامیدنی گرم فقط از ظروف با پایه گیاهی و تجزیه پذیر استفاده شود . 

 

براساس مصوبه کمسیون فرهنگی هیات دولت که در تاریخ 29/6/89 به روابط عمومی های سراسرکشور ابلاغ شد تمامی دستگاه های اجرایی را موظف کرده است ظرف شش ماه بعد از ابلاغ مصوبه ، ظروف یکبار مصرف بر پایه گیاهی ( زیست تجزیه پذیر ) را جایگزین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در کلیه واحدهای تهیه ، طبخ و عرضه مواد غذایی نمایند . و سازمان صدا و سیما موظف است همکاری لازم را با وزارت بهداشت در راستای اطلاع رسانی به مردم در خصوص مزایای ظروف یکبار مصرف گیاهی داشته باشد .                 

 

 (دولت بزرگترین مصرف کننده ظروف یکبار مصرف است )

 

به راستی به غیر از وزارت بهداشت ، سازمان محیط زیست و استانداری ها نهاد دیگری می تواند متولی خروج پلاستیک از چرخه زندگی و زیست محیطی مردم شود . این در حالی است که میلیونها عزادار حسینی در ایام محرم و صفر و میلیونها روزه دار در ماه مبارک رمضان با اعتماد به دستگاههای نظارتی ، وزارت بهداشت از نذوراتی که در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی توزیع می شود استفاده می کنند اما از آلودگی و سرطانزا بودن این ظروف بی اطلاعند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 64382
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 64382
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما